Besök på flera sätt... =)


I fredags körde jag och Hugo till Jkpg och träffade mina vänner E och M med barn. Jätteroligt!!! Synd att A gjort illa sin fot och inte kunde vara med. =(
Vi träffaes på ett barnvänligt café och åt mat, det fanns lekhörna åt de större barnen som sysselsättning. Prima!
Blev en sväng på stan efteråt innan jag mötte upp min mamma på stationen då hon tagit pendeltåget till Jkpg och kunde åka med oss hemåt.
Så nu har vi besök av mamma till tisdag, trevligt med lite sällskap då Jonas var iväg hela dagen igår och kom hem nästan på morgonkvisten efter svensexa med ett gäng vänner och han ska jobba sin lediga dag imorgon.

Igår hade vi besök av M och fick en fin blomma, Balkansippa! Blev jättefint i hallen.



Tack M för söta blomman! =)

 

Idag är det vi som ska på besök hos Jonas systerdotter/Hugos kusin som fyller år! Ska vi även träffa farmor och farfar. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback