3 månaders kontroll på BVC


Idag har vi varit på BVC.

Hugo väger nu 5830 gram och är 63 cm. Ökat ett kilo och vuxit 5 cm på längden. Inte dåligt! =)
Innan det var dax att gå hem skulle Hugo vaccineras. Gick bra, blev lite ledsen efter andra sticket men gick fort över. Han fick lite sockerlösning innan sticken och snuttade hej vilt-smaskens!!!




Ligger och myser efter dagens strapatser






Nöjd och glad efter amning






Men man blir trött...


Nu ska vi ta kväll här nu när pappa J har kommit hem. På återseende! =)


Kommentarer
Postat av: tilda

wow!!!

Hur har han mått efter vaccinationen?

Postat av: Amanda L

Hoppas ni är piggare nu!Längtar tills på fredag! Det kliar lite i halsen men jag hoppas jag håller mig kry!! Massa Kramar

2010-11-02 @ 17:09:32
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: tilda

sååå fin bilden blev i tidningen!!!

2010-11-03 @ 15:28:04
URL: http://hantverksgatan.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj, vad han växer och har blivit stor! Men det går ju så fort. Märta har två tänder nu, har slutat amma, sover i eget rum och fräser runt på golvet om dagarna. Hon har hittat en "krypstil" där hon hoppar fram på rumpan med ena benet rakt fram. Och så jagar hon stackars Vacha hela tiden. Ibland får vi stänga in Vacha i hallen för att hon ska få lite lugn och ro. Som sagt - det går otroligt fort! Avhandlingsarbetet går framåt, ska sätta mig lite och jobba nu när Märta sover, för jag var och tränade en timme på eftermiddagen.



Kramar till alla!

2010-11-03 @ 19:41:19
Postat av: lina

åh så stor han blivit och så fin han är! jättejättesöt! :)

2010-11-05 @ 08:12:19
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback