Miljö- och hälsadagarna i Gbg


I onsdags vid lunch begav jag mig med buss/tåg till Gbg för att vara med som utställare på miljö- och hälsadagarna.
www.ymh.se



"Läppstiftet"

 

 

 

 


Hotel Gothia Towers, (east tower och west tower)
Bodde i det vä på 4:e vån, lagom högt upp. =)

 

 

 

 


Utsikt från 23:e våningen, var allt tvungen att ta hissen upp
och titta på utsikten. Lisebergstornet var dock högre upp...




Dagarna var trevliga och likaså sällskapet (var där som representant för Naturvetarna). Långa dagar dock med avslut sent om kvällarna. Så lite sliten men hade tid för vila vägen hem. =) Resans planer blev dock lite ändrad på grund av tågförsening så jag blev upphämtad i Laholm istället av J och min vän A som hade kommit för att hälsa på fre-lör. =) *yippie* Kvällen avslutades hemma på altanen med kvällsmat innan vi slocknade redo för lördag.



Kommentarer
Postat av: Amanda L

Hej du! Hittade ni ngn klänning åt A? Kramar Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback