Veckan som gått


Njuter allra mest att vara hemma med de jag tycker om!



Två damer som uppskattar all tid i soffan

 

 


Skön sovstil! =)

 

 

 


J med Hugo i bärselen, vi har premiärtestat den!
Lika populär som ringsjalen, Hugo somnar gott.

 

 


Nyplanterat på framsidan

 

Under veckan har vi varit och ordnat med faderskapspapper, hälsat på vid jobbet igen då de flesta kommit tillbaka från semestern, haft besök av en kollega och hennes lilla son, promenerat, varit och handlat, planterat blommor ute, haft vänner på middag igår, strax kommer mina kollegor på eftermiddagsfika m.m. Ikväll ska vi till J´s föräldrar på middag.

 

Ja, livet rullar på. Nu väntar vi på Hugos mormor & Morfar som kommer över helgen! =)
Sen tar det nog inte länge förrän vi åker norrut på lite "semester".

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilket tempo ni har! Men jag är i och för sig inte förvånad :) Jag antar att ni sover bra på nätterna. Det har i och för sig Märta gjort hela tiden (ammar så klart då och då, men har inte varit ledsen eller så). Men jag har varit trött ändå av allt det nya att vara förälder. Sedan hade jag önskat att Anders hade kunnat vara hemma mer. Kram på er!

2010-08-12 @ 16:24:40
Postat av: Birgit

Så trevligt med ett besök i kväll Det är alltid roligt att få rå om er och träffa lille Hugo.

2010-08-12 @ 21:15:29
Postat av: Linnéa SW

Norrut? Då passerar man Sandviken va? ;)

2010-08-13 @ 07:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback