Första Norrköpingstrippen för Hugo



I torsdags körde vi till Norrköping för att hälsa på.

Dagarna har flytit på med en del promenader alla dagar, får träna det man kan!

Fredagen var vi och hälsade på familjen N-E, trevligt som vanligt!!! =) Middag på kvällen och en promenad runt byggden för att se på en del nybyggnationer i området.

Lördagskvällen var vi på kräftskiva hos E & A samt lillasyster L var med, blev en helkväll med god mat och bildvisning från en spännande resa!

Söndagen kom min vän C på besök under dagen, promenad och en del prat. Var alldeles för länge sen vi sågs senast...


Nedan en del bilder från trippen:


Blöjbyte i bilen på en rastplats några mil
utanför Norrköping. Regnet öste ner...

 

 


Hugo sover gott i vagnen ute i trädgården efter en långpromenad.

 

 

 


Mys =)

 

 

 


Äntligen fick Morbror O träffa Hugo, som han väntat!
Hugo och morbror O gosar i sängen på söndagsmorgonen.

 

 

 


Nowa har gosat ned sig i alla kuddar i kökssoffan.

 


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

åh lilla plutten, vad söt han är!

Postat av: lina och august

roligt med resa till norrköping! får se när jag åker ner... om jag tar en liten tripp ner i höst så hör jag givetvis av mig så hoppas jag du kan åka upp samtidigt. :) en rolig nyhet är dock att min pappa med familj planerar flytt upp till umeå, kanske till våren. jag längtar efter att få ha nära till dem och kunna träffas så ofta vi bara hinner! :)

2010-08-30 @ 13:17:17
URL: http://i-fokus.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback