Nu har mormor och morfar varandra igen!



Mormor gick bort för en dryg vecka sen. Ofattbart till en början
även om jag var något så när beredd på det, så beredd man nu kan bli...
Jobbigt och ledsamt!

Jag och mormor har alltid haft ett speciellt förhållande, jag har så
otroligt många fina minnen ända sen jag var liten. =)

Men Saras kommentar beskriver det väldigt bra: "mitt bästa minne var när vi lekte kurragömma på vebacken!" Sara gömde sig mellan ett par vedtravar och jag kröp ner i en vattentunna. Det var tider det!!!! 




Hjärta & smärta

Sorg i lättnaden





~Vila i frid mormor~


Begravningen är på fredag, det kommer bli ett tungt avslut men jag är samtidigt
oerhört lättad/tacksam att hon inte var sjuk i åtta år som morfar innan han gick bort i sjukdomen. 


Jag har handlat något fint idag till morfar som jag ska lämna på fredag,
väntar bara på mormors detalj också. Var tyvärr slut i butiken men de
skulle beställa hem fler inom kort. Ska visa en bild vid ett senare tillfällle!




Mina ögon kan tindra, mina läppar kan le men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback