Gullevovve


Trött Nowa



Kommentarer
Postat av: Emma & Linus

Nejmen, vilken sötnos hon är lilla Nowa :)

Postat av: Annica Hedman

Hej Ylva

Förlåt att jag inte har hört av mej, men jag har haft fullt upp med min firma och kennel. Har varit och parat Lisa, men Mikael fick åka själv för jag hade ju ronja. Hör av mej snart. Krama lilla nowa från oss alla.

kram Annica

2009-11-16 @ 12:52:45
URL: http://www.trollkristallens.com
Postat av: Ida

Hon är så söt!



Idag har jag tagit ett jobbigt beslut om att omplacera zibell, jag orkar inte jobba med henne själv till det hon behöver för att vara balanserad hund, sambon hinner inte så det bästa är för henne att komma till en familj som har tid och arbetsvillig att jobba med henne.

Kram Ida och zibell

2009-11-17 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback