På besök i Lund

I torsdags förmiddag flög jag och Nowa ner till Malmö för att åka vidare till Lund, där min lillebror bor.
Har gjort lite av varje:

Torsdag em: handlade mat, åkte in till stan och gick en kort sväng i butiker, var på bio på kvällen.
Fredag: åkte buss till Söderåsens nationalpark och var där större delen av dagen, lagade mat, såg på film under kvällen.
Lördag: promenerade in till stan och åkte sedan "naturbussen" en längre sträcka kring Lund för att titta på naturen. Promenaerade hem igen. Såg på fler filmer.

Imorgon verkar det bli resturangbesök inne i Lund.
På måndag förmiddag reser jag och Nowa hem igen, till Umeås höstskrud.


Bilder från gårdagen vid Söderåsens nationalpark:


image553
Som ni ser var vädret mulet,/disigt typiskt "skåneväder".



image554
Strömmande vatten



image555
Lillebror Erik fotar en skalbagge



image556
Står och spanar över landskapet.



image557
En bok, flera böcker...?



image558
Skäralid gård



image559
Mycket kan man hitta i naturen...




Kommentarer
Postat av: Amanda

Den nationalparken var vi 2004!!! Kramis

Postat av: Maya

Jag älskar den nationalparken! Har bara varit där en gång än så länge men ska absolut tillbaka!

2007-10-04 @ 00:48:32
Postat av: lina

*hehe*
en bok, flera böcker... du är rolig du! :)

2007-10-08 @ 22:06:46
URL: http://i-fokus.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback