Utmanad av Lina

Utmaningar och sanningar, hit å dit...  =)

Det ska visst vara rättvist, denna gång är det jag som blivit utmanad, av Lina.  Jag ska avslöja 7 sanningar om mig själv, tror inte det blir så mycket avslöjande men okej då.

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:
1. Jag tränar hellre på IKSU än ligger hemma på soffan.
2. Måste få komma ut i skogen ordentligt emellanåt, att vara i stan hela tiden är inte min grej.
3. Nowa får sova i min säng, något som jag sa ALDRIG om innan jag blev hundägare. Bara att svälja sin stolthet.
4. Jag kan äta turkisk yoghurt till det mesta, soppa, pasta eller frukt.
5. Det första jag gör när jag vaknar är att slå på radion och lyssna på knäppgökarna på RIXFM tills jag går till skolan.
6. Min favoritsmak är fläder.
7. Trivs otroligt bra i superunderställ, skalkläder, mössa och tjocka vantar med mycket snö, stjärnklart ute med en kopp varm choklad.

Jag utmanar: Malin, Linneá S-W, Carina, Anna O, Emma J, Anna M och Josefin.

Just do it! =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa SW

Ylva din jäkel! :) Jaja jag tar itu med det här senare...

2007-10-31 @ 16:56:15
Postat av: Maya

Ylva, jag vet att du säkert har mycket att göra med praktiken, Nova etc. Men jag tycker inte du ska glömma bort din blogg. Uppdatera!
Jag vet att jag egentligen inte ska säga nått eftersom jag själv inte har nån blogg. Men jag tycker om att läsa om din vardag och med vad du pysslar med...so give it to me baby.

2007-11-15 @ 07:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback