...muffinsbakare sökes...

Hej hallå, dax för en efterlysning såhär på sena-sena kvällskvisten.
Efter en lång dag med grupparbete, handledarträff, mer grupparbete, handledning, matlagning, och lite tv-tittande cyklade jag hem med doggen genom ett mörkt Umeå.

På dörrhandtaget fann jag en påse muffins när jag kom hem. Blir man glad, eller blir man glad?!? =)

Tack så mycket.

Är givetvis nyfiken på vem som överraskat mig... =)
*STORT TACK*     You make my day!

~godnatt~

image580
... en påse muffins... Känner ni doften? =)


Kommentarer
Postat av: Maya

Det var jag! Min telepatiska muffinsöverföring funkade ;)

2007-10-25 @ 01:19:18
Postat av: Linnéa SW

Det var inte jag :) Men Gud var roligt! Måste vara en snäll person.

2007-10-25 @ 07:58:02
Postat av: lina, anna & elin

inte var det vi heller. men var roligt med en sån fin överraskning på kvällskvisten! :D
*kramkram*

2007-10-25 @ 11:28:12
Postat av: Carina & Bellis

Hallå där!
Du har just blivit utmanad eller kanske Nova närmare bestämt. regler finns på Bellis blogg.
Hund-ra kramar från Norrköping

2007-10-27 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback