...tick-tack...tick-tack...

Ojoj, vad tiden går. Helt plötsligt höst eller ja, nästan vinter. Var tog sommaren vägen?

Har hänt en hel del sedan 31 oktober då jag skrev senast. Oförskämt länge sen...
-- Jag har varit i Övertorneå hos E & M och hälsat på vilket var jättehärligt och trevligt att träffa de igen
-- Träffat klasskompisar
-- Gjort en hel del arbete med IKSU-frilufts (styrelsemöten, storforum, ledarrekryteringsarbete, frukostmöte m.m)
-- Avslutat en till kurs i min utbildning
-- Tränat och aktiverat Nowa (görs ju dagligen men ändå)
-- Gör så mycket förarbete som möjligt inför EXjobbet vilket går bra (Möte med rektorn på MHS imorgon *hurra*) 
-- Jag har påbörjat min praktik vilket är mycket roligt och givande (bara ett par veckor kvar!!! -->Nej! Känns som jag började igår)
-- Varit på utflyttningsfest
-- Träffat andra kompisar och lagat extra god mat
--Tränat ett par gånger i veckan (IKSU är nog mitt andra hem...)
-- Varit på valpträff hos Trollkristallen och sett Nowas syskon nu när de var ca 5 månader

Som Ni anar så finns det en del dokumenterat med kameran. =) Det kommer, allting har sin tid!


Dax att sova! Varje dag när klockan ringer innan tuppen gal längtar jag till jag får gå och lägga mig igen.
Idag har jag sett ljuset ute mitt på dagen! *wow* Förra veckan gick det säkert ett par dygn av mörker. Tur att man är ute på inspektioner/ärenden emellanåt.  


image598
Nowa spanar ut över sjön. Taget i Rantajärvi hos E & M.

Kommentarer
Postat av: Maya

Vad gulligt halsband hon ha. Sånt skulle jag också vilja ha!

2007-11-23 @ 18:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback