Hemtenta, laborationer, redovisning och tenta...


Skola, skola, skola är det som hägrar med avbrott för hundkurs, IKSU-friluftsmöten m.m.

31 maj slutar terminen och just nu känns det ganska ofattbart med tanke på hur mycket skolarbete som ska göras innan... Varför är det alltid såhär i terminslut???

Har varit genomförskyld i en vecka nu och det stjäl mycket av min energi som jag behöver till annat, BLÄ!
Lunkar fram i min egen lilla värld och försöker få något gjort... Men slutar oftast med att jag inte kommer någonvart och blir besviken på mig själv.


Suck å pust!





"Jag gömde mig i fantasin
Så rädd för vad du kunde bli
Men var gång som jag ljög för mig
Så såg jag sanningen i dig"




 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Missing you!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback