Home sweet home....


Hemma igen efter en knapp månads ledighet, underbart är kort...
Jag har haft för mig en del som ni har kunnat följa på bloggen och mer blir det eftersom jag inte uppdaterat på en hel vecka då jag varit ute i tassemarkerna, i Storborgaren.

Kamera har inhandlats och är av märket Olymus och modellen (mju) 780 "all-weather", silver.
Mycket kompakt och trivsam digitalkamera.
http://www.olympus.se/consumer/29_mju_780.htm


Hela årets skolarbete är också avklarat vilket är väldigt skönt! =)

Imorgon börjar jobbet på DM igen, ska bli extraroligt då jag ska vara i den andra butiken första veckan.

Snart IKSU. Äntligen!

På lördag kommer mamma, Olof och Annie hit och hälsar på. Ser jag fram emot!!!

Kommentarer
Postat av: lina

välkommen hem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback