Hipp, hipp, hurra!



14 januari och födelsedag. Det har redan gått ett år sedan förra gången, uppenbarligen... ;)

Dagen började med MÅNGA sms i ottan... =)
Åt frukost i sängen och hämtade mina paket och kort som trillat in till födelsedagen.

Åkte till MAXI en sväng med L och handlade lite, det som inte fanns igår på COOP. *surt och lite irriterande*

Träffade två klasskompisar sedan vid lunch för att gå till Skogis (SLU´s kårhus) för att fika lite som är ett mycket trevligt söndagsnöje. Efter så hämtade jag Nowa och  vi promenerade (pulsade i snön) vidare hem till de och åt mat (Vem har hittat på att man ska äta varmrätten först?). Tackar så mycket för god födelsedagsmat!!!  =D

Under dagen ringde telefonen och ett av samtalen var det från en blomaffär som hade ett bud till mig. De skulle komma förbi senare på eftermiddagen. Tack Elin E!!! Jätteroligt att få blommor, tycker du är toppen!

Gjorde frukttårtor sedan till mina klasskompisar som skulle börja droppa in vid 18-tiden och frammåt. Det har varit en bra och trevlig kväll.



Ishjärta



Några nyfikna själar har frågat vad jag har fått...
*låga gummiskor
*bestick till min "samling" (såsslev och tårtspade)
*badmintonbollar
*en 5-års dagbok
*pengar
*en vårblomma i kruka (scilla?) 
*en godisblomma (gurka med godis)
*en annans
*en kökshandduk, blårutig med en söt ko
*en kväll med middag och bio
*presentkort på bodyshop
*en korg med nötter och torkad frukt 
*en hel hög med grattishälsningar via kort, sms och telefon

På kvällen blev det en promenad i snön (ja, det har snöat hela dagen).



TACK till alla som grattat mig! =) 
Det värmer mycket i vintermörkret


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad härligt att du fick en sån fin dag! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback