Ljusare tider...


Dagarna flyger iväg med olika innehålla av god variation som jag trivs allra bäst av. =)

Sedan sista så har jag inte bara pillat naveln...



I Helgen är det turskidor som gäller för mig, en friluftskompis och doggen.
Ska bli härligt att få laga mat över öppen eld, åka skidor, sova i tält, ta det lugnt å skönt ute i naturen.
I love it! =D 


Ikväll hundkurs med Nowa! =) Hoppas att det kommer fler till kursen så att vi kan få lite fler störningar kring oss när vi tränar. Dålig uppslutning förra gången....


Ha det gott! Det ska jag. =D




Kommentarer
Postat av: Amanda

"Förstå din hund" en av mina favoriter.. men det visste du kanske *hehe*

Hoppas du får en fin skidhelg med SOL!!!!

Massor med Kramar från Amanda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback