På vift del 1

Förra fredagen efter jobbet körde jag norröver till Älvsbyn, Åkermark, till A:s hemtrakter.
Helgen blev toppen! Visserligen svårt att misslyckas med trevligt sällskap och skojigheter att hitta på. =)

På lördagen paddlade vi kajak.

image484
Sjön som vi paddlade i och kring.



image485
Vi tog en avstickare uppströms i en älv.



image488
Jag tråcklar mig förbi en smalare passage.



image486
Gott om näckrosor




image487
Paus i paddlandet.



När vi körde tillbaka med bil och kajaker for vi förbi storforsen. En plats som jag hört att
man måste besöka när man är i närheten.

image489
Välkomstskylt



image490
Mycket vatten för årstiden.



image491
Turist-javisst!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback