En härlig dag i Bureå hos Trollkristallen


Idag är det söndag men det är torsdagen det handlar om när jag besökte Trollkristallen i Bureå!



Många hundar blir det...
Annicas hundar och några till som är på besök



Wilma i gröna gräset
Valpens mamma Wilma ute i trädgården



Wilma tvättar valpen
Annica håller valpen och Wilma tvättar för fullt...



Wilma och valpen i lådan
Wilma och valpen i den väl rymliga valplådan



Valpen i händerna på Annica
Min lilla valp 3 veckor ung i Annicas händer




Matte och valp
Jag och min valp




Valpen på ostadiga ben
Valpen undersöker valplådan på ostadiga ben




Busskylt
Så var det tilbaka till verkligheten...


Men det blir ett nytt besök i veckan som kommer då valpen är 4 veckor gammal innan jag beger mig till Norrköping för semester ett par veckor. =D



Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅÅÅ Hon är så fin, men det har jag ju redan sagt och sett ;-P.. Busskylten var ju "speciell"!! Hehe!!'Ha de gott Vännen!! Massor av Kramar

2006-05-28 @ 13:34:50
Postat av: Charlotta

Oj, vilken goding hon är! :)

Postat av: Malin Orhagen

Så söt! Men har hon något namn än?
Ses snart i Norrköping. Tyra vill gärna komma ut med dig i skogen och vara borta hela dagarna, hon är riktigt trött på valparna nu... men hon är så tålmodig med dem!
Kramisar Malin

2006-05-29 @ 09:59:07
URL: http://orhagen.wnet.se
Postat av: Anna Grek

Gulligt värre :D

2006-05-29 @ 14:35:58
Postat av: lina

en sån sötnos hon är! :)

2006-05-29 @ 15:57:40
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Anna Melander

Hej! Tack för i torsdags, Lycka till med valpen, det kommer gå kanonbra! Vi ses kanske på klickerträning i höst. Kramar från Anna & Hormon-Theo :)

2006-05-31 @ 08:48:40
URL: http://www.cavalier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback