Sömnig torsdag



Trött, trött, trött.... Kan det bero på senaste veckans sömnrubbningar som resulterat på grund av filmtittande, roligt snack, bra böcker att läsa... ;)


Idag har jag varit föreläsning på förmiddagen (när jag väl kom upp ur sängen), infektionssjukdomar och andra trevligheter.  =)
Blev lunch i skolan och gjorde sen en drös med uppgifter som vi ska gå igenom nästa vecka, ute i god tid!?!
Var som sagt trött och gick hem tillsammans med A.D, vi slappade ett tag innan träning och möte.


Jag knatade iväg till ett infomöte på IKSU med frilufts om den digitala tekniken om hur man laddar upp bilder m.m. Var väldigt pedagogiskt gjort!  =D Tyckte det var lättsamt och väldigt likt denna bloggs teknik med uppladdningar av foto osv. "Nemas problemas!"


Kom hem för en stund sedan och det är dax att krypa till kojs. =) MEN först ska jag läsa ut min bok som snart, snart är slut.
Boken heter "Anhörig" och är skriven av Katerina Janouch (pirats förlag) som handlar om en kvinna vars man är alkholist och knarkare och hur deras vardag ser ut. Boken är intressant och gripande! (inga problem att sträckläsa) Kan rekommenderas om man berörs av andras liv...


GODNATT


PS: Är besviken på att bara 2 perosner visat att de läst bloggen!  (men ni två är alltid så duktiga)  Tror inte bara det är ni två som kikat... Eller hur?! Kliv ut ur garderoben, NU!  *smäll på fingarna*




Kommentarer
Postat av: Tinna

Okej, jag ger mig tillkänna, haha!! Jag läser din blogg Ylva!! (Fast det visste du ju redan) Näe, nu måste jag tvätta av drickan från tangentbordet på nåt sätt.. Det går ju inte att skriva alls snart..
Ha det bra min vän!

2006-03-23 @ 22:39:21
Postat av: Amanda

Så det blev ingen träning. Kan ja förstå är man trött blir det ofta inget vidare. SJälv sitter jag hemma idag å ska fixa lite till redovisningen. Har den här underbara kvinnoveckan så man känner sig lite sliten och smärtan är konstant.... Annars hade det blivit träning och Pyret idag. Det kanske går att pina sig till att göra det senare under dagen! Puss å hej!

Postat av: Linnéa

Nej men jag läser ju med :)

2006-03-24 @ 07:18:31
Postat av: DIn jävla bror

jo jag brukar läsa den här rätt ofta....

2006-03-24 @ 08:58:56
Postat av: Elin B

Ibland finns det som inget att kommentera.. ;) men jag läser! =)

2006-03-24 @ 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback