Plugg och tränardag


Ni har väl kommit ihåg att ställa om klockan?!  Nä, inte alla... misstänkte det!


Igår jobbade jag hela dagen, var ganska mycket folk på DM och tiden rann iväg och helt plötsligt var det dax att gå hem. Eftersom jag inte skulle orka träna igår efter jobbet så gick jag en mycket rask långprommenad till jobbet, jättefint väder och lugnt ute! =D 

Väl hemma igen efter jobbet så åt jag soppa och färska baugetter, jättegott. Hade planer på att se på film och äta en nygräddad våffla på kvällen och bara ha en skön och lugn hemmakväll MEN så blev det inte...
Jag tittade på TV i ca 20 min sen somnade jag... Vaknade och kröp ner i sängen istället när klockan var ca  18 och vaknade vid 21. Var upp och borstade tänderna och sen kröp jag ner igen.
Så man kan väl inte säga att jag inte har sovit i helgen iallafall! Missade iochförsig en timme ändå inatt men i det långa hela så sov jag många fler timmar än jag gjort på länge!  =)


Idag ska jag forsätta plugga fram till träningen som är i eftermiddag. Ska bli skönt att gå iväg och träna! Blir ett fartfyllt pass idag!

Efter träningen är det nog hög tid att äta igen och sen får jag se vad jag hittar på. Har lite olika förslag exempelvis plugga, läsa bok, se på film, sitta vid datorn, göra ordning bland mina böcker, fixa klart i hallen, prata med kompisar m.m. Får väl se hur mycket som blir av idag, känner mig trots allt lite seg...



HA EN BRA SÖNDAG!

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för ett trevlig pratstund idag med..Inte ofta att ´vi lyckas få till det 2ggr på en vecka!! hehe..

Kramilikram

2006-03-26 @ 21:37:22
Postat av: Anna Grek

läst

2006-03-28 @ 11:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback