Kort och innehållslöst?!


Måndag...
Jaha, bara att sparka igång en ny vecka.

Pluggade hemma på morgonen för att senare på fm bege mig till UU för att träffa klasskompisar och göra  en hög med gruppuppgifter.

Lite lunchpaus och sen fortsatt arbete med miljörätt.

Begav mig hem ganska tidigt för att sammanställa text på datorn. Gillar min dator, inte UU:s datorer!

Texterna är nu klara för morgondagens träff innan föreläsningen, nice!
Nu ska jag plugga lite texter och sen blir det en sväng til IKSU för att träna! *yes, yes, yes*
Har varit förskyld samt annat krångel som stört min träning så jag har legat lite låt ett tag... =(

MEN först ska jag köra ett varv med barrsugaren! *lånat ord av Ingrid* =D

Blir ingen bild idag men ni får titta destomer på gårdagens bilder!





Kommentarer
Postat av: lina

*haha* *barrsugare* :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback