GLAD, GLAD, GLAD!!!!


Idag är jag GLAD, GLAD, GLAD, GLAD, GLAD, GLAD, GLAD, GLAD, GLAD, GLAD!!!!
Ska jag säga det igen?! :P


Jag har fått tillbaka min tentamen i miljörätt med ett bra (och välförtjänt) resultat. =D


Att jag klarade just den här tentan påverkar så mycket...
~Jag ska hälsa på "min" uppfödaren v.14 dvs. inget som kan sätta käppar i hjulet...
~Jag behöver inte plugga miljörätt i sommar när jag ska vara valpledig
~Mamma kommer vecka 15, vi kan göra roliga saker utan jag jag behöver sitta klistrad i böckerna. *lovely*
~Jag kommer antagligen att stanna i Norrköping lite längre än vad som var tänkt från början
~Eftersom jag kommer att vara i Norrköping lite längre är chansen större att jag är där när Tyra valpar, vill man ju inte missa!
~En tenta till att bocka av, kommer allt närmre sommaren! =D


Ikväll är det träff med IKSU-frilufts, ska bli förbaskat roligt och trevligt! ;)




Vilken bra dag det blev! =D






Kommentarer
Postat av: lina

och jag säger GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS till tentaresultatet!!! jag är så glad för din skull vännen! *kram*

Postat av: Amanda

Grattis Hjärtat!! Va skönt för dig!! Nu kan du börja njuta!!!
Ha en trevlig kväll :)

Kramis

2006-03-29 @ 17:26:00
URL: http://mandisnk.blogg.se
Postat av: Elin B

Wii! snyggt jobbat ;)

2006-03-29 @ 20:44:28
Postat av: anna

Det är du värd tjejen!!! puss

2006-03-29 @ 22:38:15
Postat av: Anna

Grattis vännen.. så glad för din skull.. .skrattade lite åt valpledig... söt du e.. :) kramar

2006-03-30 @ 07:02:15
URL: http://alien.blogg.se
Postat av: Anna Grek

Jesus så många Annor du har här...tur att jag betraktar mig själv som en grekisk Anna så att du kan urskilja mig i mängden. Tja...så än en gång...GRATTIS :o)

2006-03-30 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback