Åter söndagkväll...


Då var det söndag igen! Så ofta som det är söndag kväll tycker jag...
Dagen började med att jag klev upp och kollade hur det stod till i ugnen, ja det är sant!
Jag har torkat lövbiff, tomat, lök och paprika hela natten. Tror ni att man blir hungrig eller hungrig?!
Det blev kalasbra!  =)  Nu undrar ni säkert vad jag är för ett pucko som torkar maten i ungen när man kan tillaga den dagtid under lite mer normala förhållanden. Men jag är ju inte som alla andra... ?!  ;)
Jag ska nämligen ut i naturen på onsdag kväll och laga mat med mina trevliga vänner från IKSU.
(Måste väl avslöja att jag torkar mat i ugnen just nu också=efterrätt)
Det ska bli riktigt nice!



Efter kollen i ugnen gjorde jag mig lite lyxig söndagsfrukost som jag tog med mig till sängen och kröp ner igen och tittade på Vasaloppet. Är ju jobbigt att åka 9 mil så jag tog en liten tupplur i Oxberg för att orka hela vägen... Vaknade lagom när det var ett tag kvar till målgång innan de som låg i täten drog iväg...
För er som inte följde Vasaloppet så vann en svensk vid namn Daniel Tynell som tävlade för Grycksbo.



Denna helg var det feministjippo i Umeå, jag och mina vänner gick dit idag för att äta gott *som alla andra söndagar* och för att höra på lite predikande. Lite väääl kan jag tycka, men okej då...



                                        

Bilder från Umeå



Blev även en sväng till havet  för att njuta av en fin vintersolnedgång utanför Umeå där vi gick en ruskigt kall prommenad för sedan värma oss med varmt kaffe och gottigt fika! *hög mysfaktor*



                                       
Vinterbilder från Umeå och utanför i solnedgång


"Lillasysters" husdjur dog imorse, vad sorgligt!  Var en liten gammal tant ska ni veta, husmustant! =)
R.I.P Semis!  Nu har hon ju åter sin Stina, Eller hur?!  <3



Nu ska det pluggas resten av kvällen. 

Ha en bra söndagkväll!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Blir så avis på din dag. Usch, du vill inte byta.. jobba 10,5 timmar per dag.;-) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback