Jag och Nowa besöker Djurön



En "gammal" orienterarvän till pappa och mamma, hon har även passat mig många gånger när jag var yngre och äldre... =D
Hon befann sig nu i Norrköping ett par dagar med sin dotter som jag har passat. Åren har verkligen sprungit iväg och dottern Clara är redan 9 år!!! *håll er i hatten* Låter som om jag är gammal och grå nu och är över 100 år men så är det ju inte, än...
Jag och Nowa hade en superbra och härlig eftermiddag och kväll på Djurön med god mat, bad och spelade spel på verandan. 


(Tyvärr blev många av korten suddiga så det blir bara 3 st här på bloggen)



Carina, Clara och Nowa
Vilken ände ska jag börja i?!?
Brun/vit och lurvig= Nowa
Underst=Carina
Överst= Clara





Jag och Nowa på Djurön
Jag och Nowa




Nowa letar hallon
Nowa letar hallon, hon letar alltid efter bär. Är säkert sött och gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback