Julstämning?!


Det har snöat, ÄNTLIGEN!
Just nu är det dock en ynka plusgrad... *suck* Den lilla mängd snö som finns kommer antagligen att försvinna, visserligen ska jag åka härifrån men det är jag inte så pepp på. Ni får tycka att jag är konstig men så är det.


Jag har ständigt jobbat på min julkänsla den senaste tiden men det har varit svårt utan snö. Måste nog bo någonstans där det är snögaranti i framtiden... Södra sverige är att glömma då, eller? Visserligen kanske jag inte vill bo så väldigt långt söderut men om det inte är snö i Umeå hur långt norrlut ska man bo då? Är inte så sugen på Haparanda eller liknande.  Eller ska man satsa på inlandet? Njae, svrarar pass på den frågan sålänge.
MERA SNÖ! MERA SNÖ! MERA SNÖ!

=åka skidor!


Just nu håller jag hoppet uppe med en skidhelg  i januari, längtar lite!
Ser ut som det blir Hemavan/Tärnaby. 


Idag har jag och min grupp haft redovisning av ett grupparbete (studiebesök på Yttertavle Ägg, se tidigare inlägg) och opponerat på ett annat arbete om mjölkkor i lösdrift. Låter det roligt?  =) Hur som helst så gick det bra, skönt avslut inför juluppehållet.


På eftermiddagen så gick jag en längre sväng kring Nydalasjön, härligt med promenad. Hann bli riktigt mörkt i skogen innan jag kom hem. Skönt att komma ut och rensa tankarna. Nowa studsade på som vanligt, vilken energi hon har!!! Just nu ligger hon helt utslagen och sover fortfarande så visst gjorde promenaden nytta i den lilla studsande pälsbollen.


Ikväll ska jag vara hemma och känna lugnet.

Imorgon ska jag träna på iksu, packa, laga kvällsmat med Elli och Maya på slottet och sen är det avresa till Norrköping. Framme fredag förmiddag. 12 h på tåg, tjoho!



Tips! Länk med julradio. =)

http://www.hlk.hj.se/julradio/julradio2.htm

*Tack Anna O*


GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anna O

Visst är länken underbar.. :) Julmusik till max. Hoppas tågresan går bra. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback