Ont i hjärtat...


Skriver lite till nu när jag ändå är igång...    *samlar kraft*

Det har hänt mycket sorliga saker också men förhoppningsvis blir det bra i slutänden...


Min uppfödare (förhoppningsvis) ringde i måndags kväll och berättade att Olivia fått 3 valpar men att de tyvärr var döfödda.
Det är sååå tråkigt och känns mycket, myc
ket ledsamt...
Saknaden är stor över något som ej ens hade hunnit att bli något! 


Ljusglimten i mörkret nu är att andra tiken, Wilma får fina och friska valpar någon gång under nästa vecka. *håller ALLA tummar och tår*
Förhoppningsvis så kan det bli en liten hund till mig också... Åååå vad jag vill att det ska gå bra!!!


Något som är super viktigt är att Olivia blir som bra och vanligt igen trots att hon inte har några valpar att ta hand om och det är ju inte lätt för en nybliven hundmamma...

Skickar en liten tanke till Annica också såklart!




                              
Wilma


 
Olivia




Jag skulle må riktigt bra av lite uppmuntrande ord nu kan jag lova...  *snörvel och snyft*








Kommentarer
Postat av: Elin B

*KRAM KRAM KRAM KRAM* Usch så tråkigt att höra.. =( Nästan så man gråter en skvätt själv. Vi får hålla alla tummar och tår och tassar på att Wilma får fina, friska och bruna valpar. Hoppas det går bra när det väl är dags!

Kramar från Elin

2006-04-27 @ 13:37:50
Postat av: lina

usch då vännen! vilken tråkig "nyhet". :( skickar över en massa kramar till dig och håller mina tummar att det blir en söt liten valpis till dig i andra kullen istället. *kram*

Postat av: Anna Grek

Trist tycker jag oxå. Tror att det är meningen att du ska ta valp från Wilma med tanke på namnet. Det är nog menat att du ska ha ett samband till det namnet...Kram

2006-04-27 @ 15:19:07
Postat av: Anna O

Håller tummarna för dig nästa vecka.. kramar om dig

2006-04-27 @ 21:08:19
Postat av: Charlotta

Nä, så tråkigt med valpisarna :( Hoppas att det går bättre med den andra kullen.

2006-05-01 @ 12:08:44
URL: http://www.cloudinthesky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback