Jobb på G


Helg igen! =D Alltid lika trevligt...

Ska jobba idag, börjar dock lite senare än jag brukar så det blir inte så många timmar idag.
Ikväll ska jag pyssla lite här hemma, det är någon som bara släpper grejerna efter sig när innanför dörren. Får nog ta ett snack med Northon att det inte kan få fortsätta såhär!!!


Vad har hänt sedan jag hamnade i mitt lyckorus sedan i onsdags då?

Torsdag: Fortfarande i lyckorus efter tentaresultatet! ;)
Hade föreläsning hela förmiddagen och introduktion av projektarbete som ska skrivas i grupp, känns bra.
Knatade hem och käkade lunch å sen for jag och min vän L iväg och hämtade mina efterlängtade bokhyllor!
Hem igen och monterade ihop bokhyllorna som gick på ett litet kick..
Iväg till IKSU och tränade, roligt pass och fartfyllt som vanligt.
Under kvällen häckade jag vid datorn...


Fredag: Snart, snart helg! Fredagar är nog lite utav en favoritdag tror jag... om man ska göra något roligt vill säga!
Hade föreläsning på förmiddagen och sen var jag på möte hos programmets studie- och yrkesvägledare, gick bra. Kom väl inte fram till något nytt utan mer bekräftat att det går att göra som jag tänkt. =D
Sprang iväg till IKSU sen för att träna ett hopp å skutt pass, skön känsla när man bara skakar av att man har tagit i så man tror man ska ramla ihop... :P
Hemm å käka en något försenad lunch, gissa var jag hamnde sen? Jo, på soffan en stund. Powernap är effektivt! =)
Slog mig ner vid datorn men hann inte så mycket förrän jag blev bjuden på födelsedagspartaj med knytkalas, lät ju förbaskat skoj så det var bara att börja förbereda och baka! ;) Blev kladdkaka.
Kvällen var riktigt nice, roligt att umgås med många av sina klasskompisar och lite nytt folk och prata annat än skola.


Lördag (idag): Som sagt strax ska jag iväg och  jobba på DM. Ska ta mig en långprommenad dit eftersom jag inte hinner (tar mig tid) träna idag. Ska för övrigt bli spännande idag på jobbet! Vi har ju haft kattens och hundens dag innan men idag är det hästens dag... Det ska tydligen finnas möjlighet att rida utanför byggnaden på parkeringen där det har gjorts iordning med torv å grejer. Islandshästar har jag för mig. Välkommen om du har vägarna förbi. Säg till mig så kan jag nog fixa ngt extra! ;)



HA EN BRA LÖRDAG!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå där!!!

Hur gick det med hästensdag??

Här har helgen varit bra, Fullt upp med syrran och hennes kille. IKEA,bio, mat och film!!!! Å lite shopping *ler*

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback