Från helgen som varit...






Under förra veckan hände lite av varje...

Tränat, dock inte lika mycket som vanlig eftersom jag började känna av en förskylning och tog det lite lugnare då! Är man ju väldigt glad för då den ej bröt ut, inte än iallafall! =)
Jag har även fixat å donat här hemma, haft "student för en dag", kört igång med ett grupparbete, pratat å träffat mina vänner.


Var även och hälsade på kennel O´flanagan, var mycket trevligt!
Deras hemsida hittar du nedan och du är nyfiken och vill veta mer!  =)  *tack för titten*
http://www.oflanagan.se/
 

Igår, söndag begav jag mig till Bureå som ligger ca 2 mil söder om Skellefteå. Där hälsade jag på uppfödaren och hennes tikar. Mycket trevligt att få besöka de allihopa! Ser mer å mer fram emot sommaren! =D
Vi pratade, pratade och pratade om allt möjligt. Blev fika och mat också, jättegott! =)

Nästa steg är att valparna föds och det beräknas de göra v. 17 (Olivia) respektive v.18 (Wilma). Så nu är det bara vänta å hålla tummarna!!!

Hann fånga de på kort vid ett par illfällen, måste vara riktigt kvick då det är mycket sprall i tassarna på dessa godingar. =D

Adressen till Trollkristallens hemsida: http://trollkristallens.cavalier.se/index2.htm

Ta en titt vett ja! =)


Vad har hänt idag då?
Mamma har anlänt till Norrland närmare bestämt till Umeå. Mycket roligt med besök!
Vi har gått på stan och handlat en del idag, roligt. =)
Fått ganska ordentligt med motion också, gått från mig till stan och från stan till ICA MAXI. Skönt att röra på sig lite synd bara att det var lite tråkigt väder...

Nu är det bums i säng...  *ska bara först...*

Godnatt! =D


Kommentarer
Postat av: Anna grek

Skoj :)

2006-04-17 @ 21:24:24
Postat av: Amanda

ÅÅ va mysigt. Men nu är Tyras valpar är födda vill jag ha en liten uppdatering :)!

Kram Kram

2006-04-18 @ 19:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback