Glada Hugo!


Det blir ett längre inlägg med lite bilder från de senaste påhitten. Enjoy! =)


Hugo och jag var iväg med en del som brukar besöka
babycaét första veckan i december. Vi körde till Osby, där
Lekoseum finns. BRIO. Det var trevligt. Vi gick runt på Lekoseumet,
fikade och handlade lite BRIO-klappar. ;)

 

 

 


Hugo testsitter F´s Bumbo när vi var på
julknytis förra lördagen hos våra goa vänner.

 

 

 


Hugo provar hoppgungan, Busan håller koll,
pappa J filmar och jag tar kort på det hela. ;)

 

 

 


De gosigaste!

 

 

 


Hugo spanar efter Busan!

 

 

 


Den ständige kontrollanten...
Nå, är pojken ren bakom öronen??? Kanske spår av lite, lite kräk...?!
Slick, slick, slick...

 

 

 

 


Puss på dig!

 

 

 


Det snurras hej vilt på golvet. Oftast vänder han sig så fort
man lägger honom på mage. Han har varit nära ett flertal gånger
att vända sig från rygg till mage också men inte riktigt än.

 

 

 


En typisk vy hemma hos oss. Myseldar i kaminen,
Hugo spanar för fullt på behörigt avstånd och hundarna slöar i soffan.
Å jag parkerat mig vid bordet bredvid Hugo för lite datatid.

 

 

 


Julpyssel på babycafét i torsdags.

 

 

 


Nästan alltid ett leende på läpparna. =) Han har kommit på
hur man tar fart nu och babysittern far hej vilt!

 

 

 

 


Hemma hos J´s föräldrar i fredags kväll. God mat och Idolfinal
stod på schemat. Hugo sövde pappa J lagom tills Idol började.

 

 

 

Idag är det föräldraträff en sväng på em. Lite pyssel hemma när det inte vilas. Nu räcker detmed halsont och hängighet!

 

Har du läst ända hit vore det trevligt med lite kommentarer, många tittar men få kommentarer. Bättring! =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna O

Vilket charmtroll han är Hugo..

Lekoseumet lät väldans trevligt. Tål att kollas upp till eventuellt sommarplaner kanske.. :)

Många kramar

Postat av: Märit

Åh!...Brio i Osby...där har jag ju också varit...

för sådär 15 år sedan! Min morfar jobbade faktiskt

på Bröderna Ivarsson Osby (BRIO),så min mamma hade

(för den tiden)ganska mycket leksaker.Har fortfarande

kvar en (något trasig) trä-elevator.

För övrigt trevligt att följa er...bra blogg!

2010-12-14 @ 13:34:37
Postat av: Birgit

Det var många fina bilder på lille Hugo Och övriga i familjen

2010-12-14 @ 21:00:15
Postat av: Veronica

Fina bilder och vad stor han har blivit=) kram

2010-12-15 @ 07:22:49
Postat av: Amanda

Härligt med bilder :0) Ringer när jag åker hem så får vi se om du kan svara ;0) Kramar Amanda

2010-12-15 @ 12:07:02
Postat av: Annafia

Jaja, tjuvkikar på ert liv lite då o då men är sämst på att tala om det. Ni verkar ha det fint, lilla familjen. Synd att ni bor så långt bort tycker jag, hade vart skoj att ses. Kanske ni kan ta vägen förbi Falun på väg till fjällen nån gång?



Kram Fia

2010-12-17 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback