Kongress i Sthlm


I torsdags natt bar det av till Sthlm, Saltsjöbaden på kongress. Kongressen hölls på
Vår gård. Vackert beläget även om vädret inte var det bästa.

Det var Naturvetarna som höll kongressen, jag åkte som ombud. Information om kongressen finns på Naturvetarna hemsida.



Mitt rum. =)




Utsikt



Utmed strandprommenaden




Del av Vår gård




Mer utsikt



Helgen var toppen förutom resan hem då jag blev otroligt åksjuk. Usch! X2000 ogillar jag skarpt, allra mest att åka när det är mörkt. Inget trevligt alls. Jag hade plats i första klass men där satt jag inte mer än ca 15 minuter, resterande 3,5 timmarna satt jag på golvet vid dörrarna för at få så mycket frisk luft som möjligt.
Jaja, bara att lada inför nästa tågresa. =) *gilla-läget-gilla.la.la.la-läget*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback