Utmanad av Bellis


Jag har blivit utmanad av Carina. Först kommer reglerna, sen de nya som blivit utmanade och därefter mina svar.

Varje utmanad hund:s matte/husse ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sin hund och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida/blogg. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska fnatta in och läsa på ens egen hemsida för mer information.

Nowa och jag utmanar då:
Egon (Linneá)
Freja och Karlsson (Lina)
Vacha (Helena)
Tyra (Malin)
Zorro (Veronica)



Nowas egenheter

1: Går sällan upp före matte på morgonen.
2: Sätter sig under köksbordet när jag säger att vi ska gå ut men väl ute är det skoj.
3: Mjuka leksaker, gosedjur, är en favorit. Speciellt IKEAs men det vågar Nowa inte berätta på jobbet (djurmagazinet).
4: Favoritsovställningen är att kila ner huvudet mellan bäddmadrassen och väggen när hon slumrar på sängen.     (se tidigare blogginlägg)
5: Gnuggar sig mot allt (menar allt!) när hon är blöt om öronen.
6: Älskar torkad tjurmuskel, hon skulle bara veta vad det är egentligen!!!


Kommentarer
Postat av: lina

och nu är du utmanad av mig! :)
kolla här: http://i-fokus.se/dagar/2007/10/30/7-sanningar-om-mig/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback