Skidåkning hela helgen

I fredags blev jag upphämtad och vi begav oss till Tärnaby för att bo i annexet tillsammans med resten av IKSU-frilufts. Blev ca 20 personer tillsammans. Mycket trevligt!
I lördags åkte vi skidor  i Hemavan och igår söndag blev det i Tärnaby.  Skönt att iallafall ha  två backar att åka i,  inte mycket öpet så här i början av säsongen. Roligt att komma igång igen, var på tok för länge sedan. Ska se till att fortsätta nu, är ju så kul! Finns ju en del backar lite närmre också även om de är få.


image625
Lördag förmiddag



image626
Jag, mitt i backen, för fotopaus.




image627
Blev aldrig riktikgt ljust.




image628
Hemavan-vackert, vackert



image629
Tärnaby-mitt på dagen, inte lika fina färger igår som i lördags. Men härligt ljus.



Tack K åter igen för Nowa-passningen. =)


Var som sagt i Norge förra helgen, har blivit många mil den senaste veckan. Känns av lite grann. Att man blir trött av att resa fast man inte gör någonting aktivt. Men flängandet är helt klart roligt!

Nu är det bara schemalagd skola i tre dagar till sen bär det av söderöver för lite skolarbete till innan det är dags att ta lite julledigt. =)
Ikväll är det sista mötet med IKSU-frilufts för detta år.

Nähe, dax att ta tag i plugget. Finns en hel del att göra. Men mycket intressant så det känns inte så tungt eller jobbigt. Lyxproblem.



 

Kommentarer
Postat av: Linnéa SW

Härliga bilder! Egon saknar Nowa. Hälsa henne från honom. Kram

2007-12-18 @ 13:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback