Besök i Bureå hos Trollkristallen


Förra söndagen var jag och Nowa på besök i Bureå hos Trollkristallen för att hälsa på. Det uppskattades både från mig och Nowa. Under dagen blev det mycket prat, god mat och hundbus i massor!
Kameran var med såklart så jag fotade lite under dagen, men att fota 6 cavalierer är inte det lättaste. Full fart hela tiden dock mer fart på en av de.... Behöver väl knappast nämna något namn va? ;)

Nyfikna på Trollkristallen?
http://trollkristallens.cavalier.se/



Alla kort tagna av mig
Wilma står
Nowas mamma, Wilma                                       



Mormor Ebba i närbild
Nowas mormor, Ebba



Olivia tuggar på Nowas leksak
Nowas moster, Olivia



Mormor Ebba i gröngräset
Mormor Ebba igen


Bus hos Trollkristallen
Kortet är inte super men man kan riktigt se deras fart! Nowa är i full action
med att jaga upp de andra så de ska busa. Helst mycket bus och hela
tiden! ;)




Trollkristallens damm
Finns även fler djur hos Trollkristallen. Guldfiskar och karpar i 
trädgårdsdammen på baksidan.



Resan med buss både dit och hem gick mycket bra, Nowa skötte sig utmärkt hela vägen på båda hållen. Vi sov båda gott på vägen hem igen och kröp ner i sängen direkt när vi kom hem, skönt! =)



TACK Annica och Mikael för en mycket trevlig dag tillsammans med Er och Era hundar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bushundar!!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback