Minnen


Jag har känt mig lite nostalgisk för ett par dagar sedan då jag satt och tittade på kort från andra år när jag var yngre. Låter som jag är gammal men inte sååå gammal!  ;) *hihi*

Tänkte börja med att lägga upp lite kort då och då från gamla goda tider från blandade tillfällen och med blandade känslor...
Jag planerar även att jag ska även lägga upp bilder från nuet också såklart då jag tidigare utlovat 
"hemma hos repotage" någon gång framöver vid ett väl valt tillfälle.


Håll utkik! =D


Inleder med en bild på Cloetta och Wilma, mina goa kaniner!
Tänk om jag kunde få tillbaka de???
Saknar de något ENORMT!

 Cloetta och Wilma
Cloetta (beige/vit) och Wilma (chinchillafärgad)




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst är det så kul och titta på gamal foton?! =D
Kram på dig!

2006-10-10 @ 14:24:26
Postat av: Amanda

Guu vilket fint kort på ninisarna!!!!! På fredag är det tenta igen. *Ucsh* Sen blir det fest på Lördag *JAAAAAAA*

Bamse Kram Amanda

Postat av: Anna

Ser fram emot detta.. :) kul med gamla kort ju. Har blivit riktigt flitig på att använda min nya sida.. :) kramar

2006-10-11 @ 21:58:45
URL: http://nogg.se/annis83
Postat av: lina

hoppas du haft en trevlig helg! *blinkblink* ;)

2006-10-16 @ 07:32:38
URL: http://i-fokus.se
Postat av: Amanda

Ser fram emot de nya bilderna som är utlovade på Busansnusan!!! Kanske kommer det bilder om du hinner från ert lilla äventyr imorgon!!! Lycka till Vännen!!!! De e Klart hon är Bäst!!!! Trevlig helg och massor med Kramar//Amanda

2006-10-20 @ 07:31:07
URL: http://mandisnk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback