Besök av familjen


Den här veckan har min familj varit på besök, eller iallafall nästan hela min familj. Min yngsta lillebror har varit kvar i Norrköping då han har spelat golftävlingar. Som lite kuriosa kan jag nämna att det gick väldigt bra för honom, GRATTIS lillebror! ;)
Han var med i Norrköpings tidningar flera gånger under veckan.
www.nt.se



Under veckan har det fixat å donats i min lägenhet, lite tavlor på väggarna, några hyllor, väggljusstake m.m.
Vi har även varit ute på en del enklare utflykter under veckan, bland annat Tavelsjö, Bäcksjön, Norrmjöle m.fl. Blev många foton tagna med kameran som vanligt. Nedan följer en hel drös med bilder!



Nowa då?! Ja ni, hennes utveckling går i full fart. Mycket bus för sig men hur go som helst! ;) Hon har för övrigt passerat 3 kg på sin 9-veckors-dag i torsdags. Hon har även lätt för att lära sig och är pigg på mattes nya ideér. =)



Ylva och Nowa vid Bäcksjön
Nowas första riktiga utflykt! Vi (Nowa) tar igen oss vid Bäcksjön
(Bilden tagen av Stora lillebror)



Bäcksjön9
Utsikt över vattnet vid Bäcksjön




Bäcksjön8
Bäcksjön





Bäcksjön7
Bäcksjön





Bäcksjön6
Bäcksjön





Bäcksjön5
Bäcksjön





Bäcksjön1
Bäcksjön





Bäcksjön4
Bäcksjön





Nowa nosar på ett träd
Nowa hittar mycket att nosa på...





Nowa ryggsäck
Matte Ylva går,delvis klättrar uppför Vallberget medan Nowa sover gott i ryggsäcken (OBS! hon sitter i säkerhetssele)




Nowa äter på toppen av Vallberget
Nowa äter raskt upp maten uppe på toppen av Vallberget, Tavelsjö





Nowa ätit klart på toppen av Vallberget
Nowa mätt å belåten, redo för att gå nedför igen





Nowa sover vid Tavelsjö
När vi tagit oss ner för Vallberget åkte vi till en badplats som ligger intill berget, Nowa passade på att sova i skuggen efter att hon badat tassarna i vattnet.




Nowa sover vid Norrmjöle
En annan dag och en annan plats. Vi befinner oss i Norrmjöle och Nowa sover gott i skuggan under tallarna på lingonriset



Imorgon åker jag, mamma och Nowa till Norrköping. Jag och Nowa stannar till mitten av augusti.







Kommentarer
Postat av: Amanda

Va fina bilder och va Söt Nowa är!!! Härligt med utflykter! Kramar till dig och Nowa!

Postat av: Anna Grek

Såååå söt! Ska bli kul att få lära känna henne när jag kommer upp till Ume igen! Ha det så bra både du och Nowa! Massor av Kramizar!

2006-07-15 @ 18:17:31
Postat av: anna bankeryd

Så underbart söt hund.. blir helt kär..

kramar
Ps. super fina bilder

2006-07-16 @ 10:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback