Som ni har väntat! =)

Hej allesammans! =)

Härmed inviger jag min blogg. *applåder*

Jag kommer att berätta vad jag gör om dagarna, ett foto om dagen är tanken, hur det går på hundfronten, händer det något speciellt?, vad har jag lagat för spännande mat?, en rolig historia m.m.

Som ni ser så vill jag ha med en hel del. (ännu mer tid vid datorn...) *ooops*

Varför? Vad är mitt syfte?
JO, därför att jag känner att ni bryr er om mig och är nyfikna.
Samt att det är ett steg i rätt riktning till att hålla kontakten oavsett var man befinner sig.

Hoppas att alla får en riktigt trevlig fredagskväll. =D

Denna bild symboliserar ej dagen men söndagen som var!

For iväg på isklättring i Åmsele.

Jag isklättrar i Åmsele



Kommentarer
Postat av: Carro

cool bild! Såg inte helt fel ut! ;-) Kram/ C

2006-02-17 @ 19:45:08
Postat av: Anna Grek

Fint Ylva!

2006-02-17 @ 19:46:50
Postat av: Anna :)

Åh vad stolt jag är.. Äntligen! :) tihi.
kramar

Postat av: lina

å najs ylva! :) det här blir ju toppen. jag länkar genast till dig! :D *kram*

2006-02-18 @ 09:18:16
URL: http://hem.passagen.se/linaenn
Postat av: Tina

Hej hej Ylva..Tina här, Annies storesyster.Lämnar ett spår i gästboken.Fin sida du har.

2006-03-06 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback