Framme i norrköping!


Äntligen framme i Norrköping efter lite bök med tågbyten och förseningar. Gick bra till slut och framme drygt 2 h efter utsatt tid...
Nu när jag väl är här känns det okej, vilken tur.


Har du köpt en chokladkalender?
=) Nej, men fått två...


Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?

Nej... eller ja... Jag öppnade alla och la de i en skål och bjöd mina vänner.


Har du hunnit med att köpa julklappar?

Ja, för länge sedan!


Vem är det svårast att köpa till?

Finns flera men jag tycker det är roligt så det känns sällan svårt eller jobbigt.


Dricker du alkoholfri glögg?

Ja, varför skulle jag inte göra det? Men det är inget måste...


Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?

Brukar inte känna mig stressad inför julen, tycker att det ska vara något trevligt och roligt.


Hur många stjärnor ger du till årets julkalender på TV?

Den är helt ok. Medelbetyg, alltså 3 av 5 stjärnor! =)


En person som du velat säga “God Jul” till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?

Jo, det finns det säkert. Men ibland måste man ta mod till sig och det har jag gjort. =D


Vem är det som julpyntar hemma hos er?

Jag, Nowa vägrar...


Älskar du att få julklappar eller att ge bort?

Jag tycker det är superskj att få pyssla och göra iordning de och i samma veva brukar jag komma på att jag ska få också. *smartskaft?*


Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?

Har alltid firat i Sverige men skulle inte ha något emot att fira utomlands någongång i framtiden.


Känner du någon julstämning nu?

Ja! Men jag är lite butter över att snön inte syns till. =(



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: lina

gott nytt år! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback