Juli-a-ugust


Flera som undrat vid olika tillfällen hur denna benämning kommer sig. =)


Barnet är beräknat till slutet av juli men kan ju lika gärna bli i början av augusti. Därav benämningen, Juli-a-ugust. Vi har flera andra förslag även om det givetvis är fina namn! Eller hur L.N?! =) *hihi*


Men:

1. Alldeles för mycket spekulationer/tyckande om "JAG TROR ATT DET ÄR EN POJKE/DET ÄR EN POJKE", "JAG TROR ATT DET ÄR EN FLICKA/DET ÄR EN FLICKA"... Hjärtljud, magform, känsla osv....

2. Vi väntar barn, inte kön.


Det kommer visa sig med tiden vem som som är i magen. Vi är minst likna nyfikna! ;)
*nähe???*



Det närmar sig med stormsteg, nu v 31. Bara en månad kvar att jobba! Sen väntar semester innan föräldraledigheten tar vid.



Kommentarer
Postat av: lina & august

ah, det är sååå ni menar! :D

ja det där tyckte jag också var aningen jobbigt, alla skulle tycka och kommentera. men man får väl försöka tänka att de förmodligen är väldigt glada och nyfikna, precis som man själv är, och det är säkert därför de säger så... för en själv så är det ju självklart att oavsett vad det blir för kön så blir det helt perfekt för det är ju ens barn! :)



skönt att du inte jobbar så länge till, efter vecka 30 började jag känna mig tung och otymplig och mer och mer trött. så det är bara bra att vila så mycket som möjligt innan det är dags för förlossning. det om nånting är ett hästjobb. ;)

kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback