Hugo 6 månader


Idag är det 6 månader sedan Hugo kom till världen med raketfart!!! Känns som igår fast ändå som han alltid har funnits...

Vi har tagit det lugnt, myst i soffan. Hugo sover ännu gott och jag sittandes bredvid med datorn inom räckhåll. Men ffa allt Hugo inom räckhåll då han somnade i soffan vilket inte är så lämpligt med tanke på hur han far när han sover och är vaken med risken för att trilla ner. Hugo vaknar säkert om jag flyttar på och det vore bra om han sover ett tag till. Livet blir så mycket trevligare med en pigg och glad bebis!

Jonas har varit hemma med oss både igår och idag, tyvärr får jag väl skriva, då jag blev dålig härrom natten. Ett antal timmar spenderades på toaletten med en hink i knäet. URK & BLÄ!!! Lite egyptenvarning kan jag säga!!!
Men jag är på fötterna igen och känner mig som vanligt om än lite trött i kroppen men har vilat mycket nu när Jonas tagit hand om Hugo. Vård av sjuk sambo.... ;) Trevligt med sällskap men tråkigt att vara så dålig att man inte kan vara hemma själv med Hugo.




Hugo sovandes med fåret (det gillar han mycket Sara!)
och en snuttefilt i form av ko.







Gos!!!
Dagens outfit passar honom perfekt, på bodyn står det
"världens sötaste" i turkos text på bröstet och fina mönstrade byxor från PoP. =)




Imorgon är det babyrytmik igen. =) Det tycker vi om!

"...lilla fina bebis jag älskar dig..."




Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till er lillprins på 6 månaders dagen <3 Kramar Amanda L

2011-01-25 @ 20:12:59
Postat av: lina

grattis hugo! :)

Postat av: Anonym

Tur för han att han gillar det :))

2011-01-28 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback