Förmiddagsmys


Tog vara på dagens förmiddag till att sova ut ordentligt, resten av veckan blev det en del aktiviteter inbokade. Roligt!
Bland annat babycafé, avtackningslunch för en kollega, iväg på träff med ett tjejgäng, promenader med en kollega m.m. Sen börjar det dra ihop sig för helg och ska förbereda lite grann men det tänkte jag inte skriva om här... ;) På lördag ska vi nämligen ha kalas för att fira att Hugo har kommit till världen! =) En del kallar det namngivning alt. dop. På torsdag kommer min mamma och resten av familjen på fredag.



Sussar sött på morgonkvisten. =)
(efter en ilsken och övertrött gårdagskväll...)

 

 

 


Morgonpigg Hugo!

 

 

 


Tittut =) Sicken min...

 

 

 


Kollektiv lunchvila i soffan innan eftermiddagspromenaden.

 

I eftermiddag har vi promenerat en timme, hem och lämna hundarna för vidare promenad till affären. Helt otroligt, sol, blå himmel och blåst idag. INTE en droppe regn på hela dagen!!!! Äntligen! =) Nu väntar vi på att J kommer hem och sen står det trädgårdskötsel på agendan.


Kommentarer
Postat av: emma

mysigt med lite kalas för lillkillen! skulle så gärna vilja fara söder ut o hälsa på.. men de kommer nästa gång ja far söder över så planerar ja in en dag med dig =) kramar!

2010-09-22 @ 07:54:45
Postat av: tilda

Ni e så otroligt lika!

Postat av: towis

jag har också en morgonpigg kille.. 06 tycker han är en bra tid att stiga upp :)

2010-09-22 @ 17:03:39
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Amanda L

Inte många dagar kvar nu ;) Whhii Kramis

2010-09-22 @ 19:23:29
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Linnéa SW

Åå jag hade velat komma och hälsa på men det går inte att få in nu :( Vi får ha ett eget kalas när jag kan komma och träffa lilla Hugo! Kram

2010-09-24 @ 19:40:17
Postat av: Anna O

uppdatering ;-)

Vill ju se hur han växer.



höstkramar Anna

2010-10-12 @ 21:26:14
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo <3

vilken liten sötnos :) och fint namn har han också! ;)

2010-10-15 @ 13:17:51
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback