SEMESTER


I tisdags gick jag på semester. Nu väntar 4 veckors ledighet och därefter tar föräldraledigheten vid. Åter på jobbet oktober 2011, det låter det!!!! ;) N & B hade sin sista hunddagis-dag i tisdags också, men en och annan helg då och då kommer det säkerligen att bli emellanåt.

Igår gick färden till Norrköping. På morgonen fixade vi en del innan vi körde, N & B visste att det var dax att vara "lediga".




B sover på mattes skor. Bäst att passa skorna vid
dörren så att man säkert får följa med på semester.


 


N sover sött på kuddarna, favorit! Väntar på att något ska hända...






I Jönköping stannade vi och lunchade med A och lilla O. Så härligt att träffa er, underbart väder och supergod mat. 


I Norrköping hämtade vi upp lite grejer på mammas jobb, vidare till min "gamla" gymnasieskola för att lämna pappersrullar för miljöberikning. Träffade M som jag jobbat ihop med (& instruktör), roligt!!! =)


Imorgon väntar resa norrut till Idre för en veckas fjällsemester. Vi ska bo i stuga tillsammans med mina föräldrar och äldsta lillebror.  



Kommentarer
Postat av: lina & august

åh så skönt med ledighet för dig nu. :) och vad härligt länge du ska vara hemma. roooligt! :D ska j vara hemma nåt sen?

Postat av: anna

tack ylva för att ni gav mig världens överraskning när ni ringde.

Underbart att träffa dig och sambon. :)

Jag gick med ett leende på läpparna hela dagen sen.

Att träffa "gamla" vänner är som bomull kring hjärtat.

Sköt om dig.

Många många kramar ifrån oss

2010-06-27 @ 09:46:07
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback