Lördag i Kristianstad



På lördagsförmiddagen tog vi oss till Kristianstad för en dag på stan. A skulle leta klänning och jag hängde med som sällskapsdam. =) Inhandlade två koftor till mig, vagnmobil till Juli-a-august med barbapappafigurer, en sparkdräkt i sommarmodell med texten 50 % mum, 50 % dad. Söt och lite rolig! (Inhandlades på Cubus) Blev även en filt, några presenter till mina föräldrar nu när vi ska dit på onsdag. På väg till tåget igen för att ta oss hem igen så köpte jag jordgubbar och en del annan frukt, så resten av helgen har det ätits frukt. =) GOTT! (som vanligt med andra ord...)
A hittade sin klänning med stort K. ;) och en del annat... ;)

ROLIGT!!!! =) Tack för en trevlig dag! Det kan vi göra om framöver när andan faller på.



Fina A! =)



Hemma väntade J och vovvarna som hade sysselsatt sig med hushållsnära tjänster under dagen, behändigt och duktigt! På kvällen blev det städning av bilar, såg på web-TV, fixade lite hemma sen blev det natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback