Framtiden


  • Måste börja med det viktigaste som jag ännu inte har greppat riktigt... Jag har fått jobb som hälsoskyddsinspektör!!! =D *GLAD-GLAD-GLAD-GLAD* Flytt i slutet av juni, börjar jobba i augusti. Har hittat en lägenhet som jag tror kommer bli suverän, både med tanke på avstånd till jobbet (några hundra meter) och områdesmässigt (hyreshus i villaområde). Hunddagis till Nowa är också fixat, hon ska få vara där heltid.

  • Exjobbet är klart inför opponering första veckan till juni. Nu fattas bara arbetet jag ska opponer på.

  • Hemtentan i distanskursen är skriven.

  • Avslutningsmiddag med MHS 31 maj.

  • Telefonmöte med styrelsen i facket innan sommaruppehåll.

  • Mamma kommer på besök 2-9 juni.

  • Opponering av exjobb 2-5 juni.

  • Orienteringstävlingar i dalsjö 6-8 juni.

  • Cavalierträff i Klabböle 3 juni.

  • Agility och tävlingslydnad varje vecka, vilket är många timmar som jag får möjlighet att träna med Nowa. I mitten av juni är det tävlingsdax, både i agility och tävlingslydnad.

  • Annars är det mycket inför flytten med sortering av allt utbildningsmaterial, nya avtal av olika slag, beställa färgkulörer till nya lägenheten m.m.

  • Frilufts lider mot sitt slut för min del. Är några få träffar kvar innan sommaren. Men friluftslivet finns överallt som väl är. Håller redan på att planera nya äventyr.

Samt en del annat, men det blir så många punkter...


Nu ska jag sova sött tills strax före den dagliga morgonpromenaden med granne H och hennes hund V.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till jobbet än en gång vännen min! Bamse Kramar Amanda

Postat av: Amanda

Tack för aatt du finns där! Kram

2008-05-23 @ 06:48:20
URL: http://www.klovenhojstiramisu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback