Blandad uppdatering

Mycket, mycket, mycket har hänt sen i mitten av april, mycket mer än vanligt.


Inofficiell utställning i Örnsköldsvik. Det gick galant ända tills dommaren skulle känna på Nowa. Tråkigt men lärorikt.



Mycket plugg under våren, jag har skrivit mitt exjobb och läst en distanskurs. Jag och en friluftskompis har pluggat ihop en del. Här sitter A i sin sköna fotölj och skriver på någon artikel till sin avhandling.



Våren (läs grillsäsongen) har kommit även till Umeå. Jag och min härliga granne H har grillat ett par gånger.



Valborgskvällen tillbringade jag tillsammans med min granne H och hennes vän. God mat, trevligt sällskap, eld och två gosiga vovvar.



Valborsmässofirande vid Campus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback