Ute på vift idag


Idag var vädret inte fullt lika bra, snålblåst, snö, minusgrader. Gav oss iväg till Obbola, stannade vid fågeltornet påvägnen körde sen vidare till Holmsund för att ta en promenad vid hamnen. Blåste (ja, det blåste en hel del...) vidare till Ljummvikens havsbad men där var det en del folk och det var inte så glamoröst som det lät (tacka vet jag Norrmjöle), bra att de var ute men vi körde vidare till Hissjö istället. Där tog vi en promenad  och fikade i vindskyddet ett bra tag.


image700
Ute vid fyren i Holmsund, vid havet.



image702
På udden vid Hissjö.


Hemma igen fixade jag och pappa det sista med agilityhindret (långhopp) innan vi gick till IKSU och bubblade och satt i ångbastun. Var skönt med lite värme efter dagens kyla ute. Lagade mat, ute med Nowa och nu är jag lite lagom mör. 

Nu i början av veckan kommer Nowas uppfödare på besök till stan, då ska vi passa på att träffa henne lite någon dag. Ska bli trevligt. För övrigt är det träff i Bureå i mitten av maj med alla hundar som är Trollkristallare. Hoppas att riktigt många kommer dit.  

Dax att sätta fart att fixa lite innan jag ska köra pappa till tåget.

*Imorgon är det nya tag igen*









Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med utflykter! Snart har du väl även en fullständig agilitybana! Kul!! Vilken storlek, S el. M?

Kram Amanda www.lundsgard.com

2008-04-14 @ 07:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback