Förberedelser inför kursstart


Veckan innan terminen drog igång på allvar åkte jag och A på en snabbvisit söderut, till Norrköping.

Vi gjorde lite av varje.


image495
Tittade på Norrköping från Ramboberget


image496
Klättrade vid Ågelsjön vid två tillfällen.
(jag på bilden)



image497
Paddlade kanot (kandensare) i Svängbågen.



image498
Nowa poserar i sin flytväst vid en lunchpaus på en ö.



image499
I en vik kände jag igen mig så vi paddlade in och kikade runt.
Mycket riktigt, här hade jag varit innan på scoutarrangemang. Vilket minne! ;)



image500
Äta bör man, annars dör man.
Korvgrillning på en ö där vi slog läger för en natt.




image501
Man slutar aldrig att förvånas
På ett träd fanns det en brevlåda uppsatt med en gästbok i. Skrev en rad och paddlade vidare...



image502
En annan dag blev det en biltur på ett annat håll.
Vy från Oscarshäll (kolmården) över Norrköping.



image503
Varm dag och varm hund
Hotdog ;)




image504
En eftermiddag när vi var iväg till en annan skog så hittade jag en målad fågelholk. Med fåglar i.
(Så det funkar nog bra K!!! *hihi*)




Kommentarer
Postat av: Sara

Det var ju kyrkfallet på bild ju ! Där har jag med scoutat :')

2007-09-23 @ 00:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback