Veckan som varit...



Nu blir det mycket på en gång men ibland är ju inte tekniken med en så det gäller att passa på för att stilla alla nyfikna själar i vårt avlånga land. ;)
Veckan har varit omvälvande med mycket händelser av stort och smått.  En del föreläsningar, redovisning, friluftsmöten, hundkurser i flertal, jobb, fest m.m. Helgen har flytit på och det är söndagkväll igen.

I fredags vara det friluftsfest. God mat och trevligt sällskap. Nowa firade sin födelsedag med vaccination. ;)

Lördagen bestod av jobb, spårning med Nowa (personspår och uppletande). På kvällen var det eskimåsväng på schemat men det blev inställt. Trist när man laddat för eskimåsväng! Kvällen blev ändå en bra kväll tillsammans med en friluftskompis, mat och prat.

Idag är det söndag igen och jag har känt mig otroligt ineffektiv idag. Började ändå dagen med en cykeltur med Nowa vid sjön, sen träna på IKSU med Maya och en snabbtur på ica. Hemma igen har jag mest lullat omkring och inte gjort så mycket som jag tänkt mig. Irriterar mig lite eftersom jag vet att den här veckan kommer bli väldigt hektisk då jag läser en extrakurs parallellt. Men det löser sig, det gör det alltid.



Mammas vita amaryllis

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback