Måndag hela dagen lång!


Dagen försvann i en raslig fart trots en seg morgon.

Idag har jag haft föreläsning och grupparbete på förmiddagen i livsmedelssäkerhetskursen. På eftermiddagen var det genomgång av ett arbete om ett toxiskt ämne och redovisningar på löpande band tills sena eftermiddagen.

Hem till Nowa och fixa lite förberedelser till friluftsmötet som jag och en kompis hade på kvällen ett tag för att kolla det sista för vår tur till helgen. Sen cyklade jag och Nowa sprang i regnet till hundkursen (allmänlydnad på Björkstadens hundklubb). Idag stod det miljöträning på schemat, gick bra idag! =)

Nu sängen och läsa på lite till redovisningen imorgon då jag och en klasskompis ska redovisa om "Hur man kan främja den biologiska mångfalden inom det svenska lantbruket".

På kvällen är det allmänlydnadskurs som gäller, denna gång ute i skogen. =) *yes*

Natti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback