Back in business


I Umeå igen sedan i måndags morse sedan en vecka i södra Sverige.

Reste ner till mamma och mormor förra måndagen efter att jag tentat av min nuvarande kurs, miljöfarlig verksamhet. (Efter bästa förmåga med tanke på förutsättningarna...)

Måndag-onsdag: hos mamma och mormor i Knäred
Skönt att se de. Gick i skogen och rastade mamma och mormor, eller var det Nowa?
Donade på mycket hos mormor, ojoj säger jag bara vad mkt arbete!!! *kram till mamma* 

onsdag-söndag: hos mamma och pappa i Norrköping. Jag skulle nog klassa mig som en "hushållsnära tjänst".  Trevligt att hälsa på även om det blev kortare än tänkt... Även att träffa andra nära och kära. =)

söndag: hälsade på min klasskompis (gymnasiet) Amanda i Södertälje. Promenad, god mat och trevligt sällskap.

Summa sumarum: MYCKET resa (ca 250 mil) men mycket uppskattat både från mig och andra och skönt att vara "där det händer"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback