Veckan som 23-åring


Min första vecka som 23-åring har gått riktigt bra. =)


Måndag: kursintroduktion hela dagen, miljöfarlig verksamhet. Verkar riktigt bra och intressant kurs med en ansvarig lärare osm verkar vettigt (för omväxlings skull)
Möte med ledarrekryteringen på kvällen, kollar det sista innan utbildningen drar igång nästa vecka.


Tisdag: föreläsning på förmiddagen. På kvällen invarderar IKSU-frilufts då jag och två andra har 74-årsfirande då vi fyller år med ett par dagars mellanrum. Mycket gott fika och mycket trevliga människor gjorde kvällen toppen! =)


Onsdag:  morgonträning på IKSU, föreläsning hela dagen, tre klasskompisar (A, E och L) följde med hem efter skolan och åt tårta då de tyvärr jobbade under söndagen och inte kunde vara med på det riktiga firandet. Gick och la mig riktigt tidigt efter att ha tagit en promenad med Nowa. Sov sen i 16 h innan skolan började igen på torsdagen...


Torsdag: grupparbete på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen. På kvällen började jag och Nowa ny kurs igen, en till valpkurs som numera är en unghundskurs. Perfekt! Det gick bra och Nowa är bättre på linförheten nu och fick bra respons från instruktören. Roligt!
Efter kursen for jag och handlade innan jag gick till IKSU för att dela ut foldrar med frilufts turprogram som gäller för våren.


Länken till vårt turprogram:
http://www.iksu.se/iksu_templates/calendar____2160.asp


Fredag: Föreläsning hela dagen, en kort sväng på stan,  bio och middag (tack E, M, L) på en indisk resturang. Kvällen var toppen trots den mycket tragiska filmen.


Lördag: jobb hela dagen, massage efter jobbet, handlade påväg hem, bakade, lagade mat, städade, filmtittande.


Söndag: härlig dag i vintervädret vid Grössjön och hemmakväll inne i värmen.   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback