Hos mamma å pappa i Norrköping

I Norrköping sedan ett tag tillbaka och lite tid vid datorn resulterar i ett längre blogginlägg. =)

Här har jag gjort lite av varje.


23 december: Gått i skogen med Nowa och Tyra ett par timmar i skogen.
Hälsade på hos 171:an ett tag.
Firade mamma å pappas födelsedagar på kvällen med middag och paketöppnande.


24 december: Långpromenad, tv-tittade på Kalle Anka och hans vänner, julbord, julklappsöppnande, iväg på julklappsbyte hos 171:an på kvällen och lite tv-tittande.     


25 december: Långprmmenad ett par timmar med Nowa och Tyra i skogen, åkte till Jurlsa utanför Norrköping.


26 december: Långprmmenad ett par timmar med Nowa och Tyra i skogen, åkte till Getsjötorp utanför Norrköping. Nowa började löpa, ingen lite valp längre... Odräglig men söt som socker. ;)


27 december: Barnvakt, åkte och klippte mig, gick i lite affärer en snabbis, besökte bland annat mitt gamla jobb djuraffären "Arken", och åkte även till en ny djuraffär för att kika lite.
www.migoos.com


28 december: Följde med Tyras matte M till bekanta utanför stan, de la ett personspår till sina hundar, vi promenerade en kort sväng till skogen, fikade, Malins ena dotter red på en liten häst m.m. 
På kvällen så träffade jag ÄNTLIGEN Anna!!!! =D Vi hade julklappsbyte hos mina föräldrar och fikade. Jag fick ett par fina örhängen och en penna.


29 december: Nowa blir dålig, ringer och rådfrågar vet. Får en tid på tisdag, bra.
Jag, lillebror (en av de) och hans tjej åkte till stan och strosade runt lite. Trevligt! 
Vid lunch så kom det gamla godingar på besök, mycket uppskattat. =) 
På kvällen åkte jag och resten av familjen till Söderköping och hälsade på bekanta, vi åt middag, efterrätt och spelade spel ända till natten.  


30 december: Dagen försvann fort  (som vanligt?!) och det blev fort kväll. 
På kvällen så kom det bekanta till mamma å pappa, vi åt god gryta och blåbärspaj till efterrätt. 


31 december: Även denna dag försvann fort... 
Ljuspromenad längs vattnet i Norrköping kunde jag ha gått på men det gjorde jag inte. Jag gick däremot in till stan och tog sedan spårvagnen tillbaka med Nowa för att träna lite. Spårvagnspremiär tror jag! =) *haha* Gick bra, såklart.




Nähe, nu är det som sagt tisdag och jag har en veterinärtid om ett tag så jag ska göra mig och doggelito klara för att åka iväg en sväng.  Det ska säkert gå bra.              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback